اہلِ شام پر مظالم


بسم اللہ الرحمن الرحیم
شام کے مسلمانوں پر پچھلے 2 سال سے ظلم و ستم کی انتہا کردی گئی ہے اب تک کی خبروں کے مطابق بشار چوہے کی درندہ صفت فوج، لبنان کے دہشت گرد گروپ حزب الشیطان اور ایران کی پاسبان انقلاب کے درندوں نے مل کر ایک لاکھ سے زیادہ نہتے مسلمانوں کو قتل کردیا ہوا ہے اور یہ سلسلہ ابھی تک جاری ہے۔
ان درندوں نے ظلم کی وہ داستانیں رقم کی ہیں کہ جنگیز خان اور ہلاکوں خان کی درندگی کو بھی شرمندہ کردیا ہے۔
معصوم دودھ پیتے بچوں تک کو ذبحہ کیا گیا ہے، میں سمجھتا تھا کہ یہودی ہی ایسا ظالم ہے جو بچوں اور عورتوں کو بھی نہیں بخشتا مگر یہ یہود کی اولاد ان یہودیوں سے بھی زیادہ درندہ صفت نکلے کیونکہ میں نے آج تک نہیں سنا کہ کسی یہودی نے بچوں کو پکڑ کر ذبحہ کیا ہو مگر شیعہ یہود النسل نے ایک سکول میں گھس کر 300 سے 400 معصوم بچوں کو خنجروں اور تلواروں سے ذبحہ کردیا تھا۔
میری کوشش ہوگی کہ یہاں شام کےمظلوم مسلمانوں پر ہونے والے ظلم کی تصاویر کو لگا سکوں صرف اس نیت سے کہ لوگوں کو آگاہی ہو کہ یہ یہود کی اولاد شیعہ مسلمانوں کو کتنا بڑا دشمن ہے اس پر اعتماد نہ کریں۔
باقی ان شاءاللہ لکھتا رہوں گا۔


یہ ان معصوم بچوں کی نعشوں کی تصویر ہے جن کو سکول میں ذبحہ کیا گیا تھا۔ 

مساجد کو خاص نشانہ بنایا جا رہا ہے شیعہ دہشت گردوں نے اب تک درجنوں مساجد کو شہید کردیا ہوا ہے۔



 آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ظالموں نے اس مسجد میں گھس کر نمازوں کا قتل عام کیا اور قرآن پاک بھی گولیوں سے چھلنی کر دیئے، اللہ کی لعنت ہو ایسے ظالم فاسق کافروں پر آمین



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

1 تبصرہ جات:

  • July 23, 2015 at 12:45 PM

    اس میں صرف شام کی تصاویر نہیں ہیں۔ بلکہ لال مسجد کی تصویر ہے اور فلسطین اور دیگر تصاویر بھی ہیں۔ براہ مہربانی اپنی بات کے مستند ثابت کرنے کے لیے صرف شام کی تصاویر شائع کریں۔

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔